مراد بوز (murat boz)

+0 به يه ن

در مطالب بعدي معرفي كوتاهي از خواننده محبوب پاپ مراد بوز براي طرفدارانش خواهيم گذاشت.




مواد مخدر عامل دستگيري هنرمندان معروف تركيه

+0 به يه ن

در عملياتي كه از سوي واحد مبارزه با مواد مخدر اداره پليس استانبول به انجام رسيد، تعداد بسياري از هنرمندان تركيه نيز دستگير شدند. پس از انجام بازجويي از دستگير شدگان، پرونده ۲۷ تن به دادگاه ارسال شده و ۲۱ تن نيز آزاد شدند.

از اين دستگير شدگان كنعان ايميرزالي اوغلو، نهير اردوغان، انگين آلتان دوزياتان، ارسين اركوت و اوزگه اوزپيرينچجي و ٤ تن ديگر كه در ميان مظنونين بودند، آزاد شدند.

انگين گونايدين و سارپ آپاك به همراه ۱۰ تن ديگر نيز با درخواست انجام كنترل عدلي، به دادگاه ارسال شدند.

مانكن ايراني اليف سامورجو

+0 به يه ن

مانكن ايراني الاصل متولد ازمير تركيه اليف سامورجو در مدت كوتاهي كه در حرفه مانكني مشغول به كار بوده با پيشنهادات بسياري جهت ايفاي نقش در فيلمهاي تركيه مواجه شده است.
او در اين باره به خبرنگاران گفته است"ازمير براي رسيدن به آرزوهايم شهر مناسبي نيست و براي ادامه به فعاليت هنري ام به استانبول خواهم رفت" او همچنين افزود "من در خانواده اي بزرگ شده ام كه به سنت ها پايبند بوده است و من نيز با اينكه به شغل مانكني مشغول هستم ولي به سنتها پايبند خواهم بود" .


سلطان سليمان(معرفي هاليت ارگنچ)

+0 به يه ن

معرفي بازيگر نقش سلطان سليمان در فيلم مهتشم يوزييل(حريم سلطان)

هاليت ارگنچ(halit ergenç)

هاليت ارگنچ متولد  1349/02/10 استانبول مي باشد. او فرزند بازيگر  سينماي تركيه ساييت ارگنچ مي باشد. او پس از اتمام دبيرستان وارد دانشگاه تكنيك استانبول مي شود و در رشته كشتي سازي مشغول به تحصيل مي شود ولي  پس از يكسال با قبولي در رشته اوپراي دانشگاه معمار سينان از آن دانشگاه انصراف داده به براي ادامه تحصيل به دانشگاه معمار سينان مي رود و پس از يكسال در رشته بازيگري تئاتر موزيكال به ادامه تحصيل ادامه مي دهد.

از مراحل جالب زندگي هاليت ارگنچ  وكاليستي او براي خوانندگان بزرگي چون آژدا پئككان است.

او و برگزار كورل (بازيگر ترك) پس از بچه دار شدن ازدواج كردند كه اين امر به مزاق بسياري از مردم تركيه خوش نيامده و اين اتفاق را بي احترامي به ارزش هاي كشور تركيه تلقي كرده اند.

فيلم شناسي :

1- Tatlı Kaçıklar

2- Kara Melek

3-Böyle mi Olacaktı

4- Gurbetçiler

5- Zerda

6- Aliye

7- Binbir Gece

8- Devrim Arabaları

9- Dersimiz Atatürk

10-Muhteşem Yüzyıl

و بسياري فيلم ديگر


كوزي-گوني

+0 به يه ن

تصاويري از سريال  كوزي-گوني كه با بازيگري بازيگراني چون كيوانچ تاتلي تو،بوغرا گول سوي،اويكو كارا يئل،زرين تكين دور،هاله سوي گازي،مروه بولغور و .... به كارگرداني حاليل سارال و نويسندگي ائجه يورنچ و ملك گنچ اوغلو از كانال د تركيه پخش شد و با استقبال بسياري روبرو شد.

براي ديدن تصاوير به ادامه مطلب برويد.

بازيگر حريم سلطان

+0 به يه ن

 در مطلب آتي به معرفي هاليت ارگنچ(halit ergenç)  ايفاگر نقش سلطان سليمان سريال صد سال با احتشام( حريم سلطان) خواهيم پرداخت.

 

 

 

 

شعبان (kemal sunan)

+0 به يه ن

مرحوم كمال سونان كه به شعبان معروف است از بهترين بازيگران كمدي سينماي تركيه بود.

 

كيوانچ تاتلي تو

+0 به يه ن

كيوانچ در سال 1362 در شهر آدانا بدنيا آمده است.او قبل از مانكني و بازيگري زمان بسياري را مشغول بازي بسكتبال بوده است. تاتلي تو  با كسب عنوان بهترين مدل تركيه در سال 2002 مجوز حضور در مسابقات بهترين مدل جهان را بدست آورد و پس از بدست آوردن عنوان بهترين مدل جهان  به پاريس رفت و در آنجا با عذرا اكين ديگر مدل ترك آشنا شد .

كيوانچ تاتلي تو در سريال هاي گوموش ،منكشه و خليل، آمريكايي ها در درياي سياه 2 و كوزي – گوني(شمال-جنوب)  وعشق ممنوع كه با اين سريال توانست بهترين بازيگر مرد فستيوال پروانه طلايي را كسب كند ايفاي نقش نموده است.

كيوانچ تاتلي تو در سال 2013 در فيلم سينمايي" روياي پروانه " فيلمساز و نويسنده معروف ترك ييلماز اردوغان به ايفاي نقش يك شاعر پرداخته است  گفتني است كه كيوانچ براي ايفاي اين نقش بيست كيلو وزن كم كرده بود.

ترك اينفو

                                                                  

معرفي كيوانچ تاتلي تو

+0 به يه ن

در مطلب آتي نيز به معرفي كيوانچ تاتلي تو يكي از هنرپيشگان جوان و معروف ترك خواهيم پرداخت.



  • [ 1 ][ 2 ][ 3 ]